Alla inlägg under mars 2013

Av Ella & Julia - 31 mars 2013 18:25

Kon'nichiwa, mina!
För några veckor sedan hade ja gjort ett Vocaloid collage. Det är mest Miku på den. Fast Rin är bara på en bild. Nu ska jag lägga upp den bilden.

Av Ella & Julia - 30 mars 2013 19:56

Kon'nichiwa!
I dag fick jag ett påskägg av mamma det var ett ganska
Stort påskägg tycker jag. Jag har också börjat se season 2 i AKB0048 den är jätte bra tycker jag.
Här är lite bilder på det påskägg jag fick i dag av mamma.
Glad påsk!
Nu ska jag se AKB0048 season 2 episode 2!


Hej då!
MVH Ella

Av Ella & Julia - 30 mars 2013 11:24

Kon'nichiwa, mina!

I dag är det Påskafton. I kväll klockan 9 eller 10 ska jag och min lillebror titta på Aloha Scooby Doo och äta vårt godis. Jag håller på att läsa Shugo Chara 6. Jag berättar kanske vad den handlar om i nästa inlägg.

   Så här ser Shugo Chara del 6 ut.

  Här är den här ormen jag hade lagt till på menyn.

Sayonara och glad påsk.

Med vänliga hälsningar//: Julia

Av Ella & Julia - 29 mars 2013 11:21

Kon'nichiwa!
I går fick jag ett påskägg av Lilly mammas vän.
Min mamma sa att jag fick börja äta lite för hon tyckte att det var påsk nu. Så jag har ätit lite mums...
Jag har ätit upp alla Dumle godisar och några andra. :D
Jag ska visa några bilder på påskägg nu.
Här! ;D

Det här är när jag har ätit ganska mkt men inan var det fullt där.

Hej då! och sen kommer jag få ett påskägg av min mamma.

MVH Ella

Av Ella & Julia - 29 mars 2013 10:31

Kon'nichiwa, mina! 

I dag är det Långfredagen. Tråkigt är det tycker jag. Jag ska ladda upp en bild på min favorit person från Myself; Yourself som är en manga anime. 

  Det här är Nanaka Yatsushiro. Hon är min favorit i Myself; Yourself. Jag vet inte varför men hon är bara min favorit. Jag kanske laddar upp en ny sak på vår blogg i menyn. I går läste jag ut en manga bok som heter Yu-Gi-Oh 17 De egyptiska gudakorten. Det är en jätte spännande bok. Den handlar om en kille som heter Yugi. När han sätter i hop Milleniepusslet då förvandlas han till Yu-Gi-Oh en ande som straffar ondskan. Yu-Gi-Oh är egentligen en farao men han vet inte det i början lite senare i någon del får han reda på det. Den finns att läsa på Svenska. 

  Det här är Milleniepusslet som ägs av Yugi och som anden Yu-Gi-Oh är inuti.

  Det här är boken jag hade läst ut där Isis Ishitar dyker upp första gången.

Sayonara! 

MVH Julia



Av Ella & Julia - 28 mars 2013 15:21

Hej, Kon'nichiwa! ♥

I går startade Ella & jag den här bloggen. Ella har gjort det 1:a inlägget. I dag gjorde vi massor av grejor men den bästa lektionen var nog när man fick göra en tupp som Påskpyssel. Just ni håller jag på att se en manga anime som heter Myself; Yourself. Jag kan skicka en bild på min favorit person hitills men i nästa inlägg jag gör det.  Eller kanske Ella gör det.

  Det här är den tuppen jag håller på med! Den är inte färdig än. Ska hämta min lillebror snart. 

Sayonara, Allihopa!



Av Ella & Julia - 28 mars 2013 15:01

Hej, Allihopa! :D

I dag börjar påsklovet i alla fall i min skola. :D

Jag har också en anan blogg som heter animeanimeanime.bloggplatsen.se

gå järna in på den! ;D

Ska bli skönt med lite ledigt...! ;DDD

Här är lite bilder på mina katter.

 

Leffe ! där uppe

 

Smukus där uppe!

Lillebror vissar jag någon anan gång. :D   


MVH Ella

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer som heter Ella och Julia. Ella är 10 år och jag är också 10 men ska fylla vi 11 i år och kommer blogga om Manga, Anime, Kawaii, Djur och skolan. Vi gillar också att rita. ♥

2013 Kawaii Year

Våran Kawaii kalender

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards