Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Nanaka

Av Ella & Julia - 29 mars 2013 10:31

Kon'nichiwa, mina! 

I dag är det Långfredagen. Tråkigt är det tycker jag. Jag ska ladda upp en bild på min favorit person från Myself; Yourself som är en manga anime. 

  Det här är Nanaka Yatsushiro. Hon är min favorit i Myself; Yourself. Jag vet inte varför men hon är bara min favorit. Jag kanske laddar upp en ny sak på vår blogg i menyn. I går läste jag ut en manga bok som heter Yu-Gi-Oh 17 De egyptiska gudakorten. Det är en jätte spännande bok. Den handlar om en kille som heter Yugi. När han sätter i hop Milleniepusslet då förvandlas han till Yu-Gi-Oh en ande som straffar ondskan. Yu-Gi-Oh är egentligen en farao men han vet inte det i början lite senare i någon del får han reda på det. Den finns att läsa på Svenska. 

  Det här är Milleniepusslet som ägs av Yugi och som anden Yu-Gi-Oh är inuti.

  Det här är boken jag hade läst ut där Isis Ishitar dyker upp första gången.

Sayonara! 

MVH Julia



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella & Julia - 10 maj 2013 18:01

Kon'nichiwa!I dag såg jag klart en manga anime som heter magical girl lyrical nanoha. Jag skrev vad den handlar om på min blogg som är www.animeanimeanime.bloggplatsen.se<br />Jag var också ute nyss det fanns lite blommor och så där jag var jag...

Av Ella & Julia - 19 april 2013 17:15


 Kon'nichiwa, mina!    I dag ska jag berätta om vad Pichi Pichi Pitch Mermaid Melody handlar om.    I boken är det lite annorlunda bortsett från Animen.    Men jag ska berätta handlingen om till filmen mer.   Det handlar om en rosa Sjöjunfru Prinse...

Av Ella & Julia - 16 april 2013 18:20


 Kon'nichiwa, mina!    För några veckor sedan innan Ella & jag hade startat bloggen försökte jag att rita av Hanon som är från en Manga Anime som heter Mermaid Melody.      Så här ser den Hanon jag har målat av.   En kompis i klassen har ritat a...

Av Ella & Julia - 5 april 2013 18:12


Kon'nichiwa, mina! I dag ska jag berätta om vad som hände för Honoka i Pretty Cure. Honoka skulle gå hem. När hon kom hem hörde hon sin hund skälla. Hennes mormor frågade om det var något fel men Honoka sa att det inte var något. Hon fortsatte att ...

Av Ella & Julia - 4 april 2013 18:00

Kon'nichiwa, mina! I dag har jag sett på en manga som heter Pretty Cure. Jag har inte sett det klart än men än så länge är den bra. Det handlar om 2 tjejer som heter Nagisa & Honoka. Nagisa är väldigt bra på sport. Och Honoka är väldigt smart. En ...

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer som heter Ella och Julia. Ella är 10 år och jag är också 10 men ska fylla vi 11 i år och kommer blogga om Manga, Anime, Kawaii, Djur och skolan. Vi gillar också att rita. ♥

2013 Kawaii Year

Våran Kawaii kalender

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards